Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

Αν...








O ήλιος λούζει τα μαλλιά σου
Του δειλινού η πορφύρα χρώμα στη ματιά σου…
Αγγελική μορφή λυχνάρι στα όνειρα μου
Τοιχογραφία ανέγγιχτη στα σπήλαια της καρδιάς μου.


Λευκά τα κύματα στου ορίζοντα τα χείλη
Άγγελοι γίνονται στου ουρανού την πύλη…
Μέσα απ τα σύννεφα της γης γίνεσαι βλέμμα
Στο παραμύθι αλήθεια μου και στη ζωή το ψέμα....


Αν ήμουνα μάγισσα θα ήσουν άγγελος μου
Αν ήμουνα εικόνισμα θα ήσουν φυλακτό μου…
Αν ήμουνα ουρανός θα ήσουν το γαλάζιο
Αν ήμουνα μια εκκλησιά θα ήσουν το φως μου τ'Άγιo.



"kk"





10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή σου μέρα... Πολύ όμορφο!!!

Hliaxtida είπε...

Mα εισαι μάγισσα...κι ειναι ομορφο αυτο..οσο και το ποιημα σου..
Καλημερα

kyriaz είπε...

Είναι στ' αλήθεια όμορφο...Κι αυτό το μπλε....

Καλησπέρα κίρκη!

kirki είπε...

~>onisimos:

Kαλήν Εσπέρα!

Τα λόγια είναι όμορφα
όταν από καρδιάς είναι ζωγραφισμένα!

Ευχαριστώ

kirki είπε...

~>hliaxtida:

Θα ήθελα μάγισσα πραγματικά να ήμουν...στιγμές να θωπέυσω!

ΚαληΣπέρα γλυκιά Μαρία!

kirki είπε...

~>kyriaz:

Mπλέ...
Ωσάν το πέλαγος που μας καλοδέχεται
σε ανοιχτές αγκάλες!

Μπλέ...σαν της αλμύρας τα φιλιά!

ΚαληΣπέρα Γιάννη
Ευχές κι από εδώ!

Unknown είπε...

Καλημέρα

Αλήθεια τι είναι η ζωή

Καλό πρωινό
Με αγέρα θαλασσινό

Καλό μήνα

Aggelos Spyrou είπε...

Μετά το "Αν" του Κίπλινγκ,

το "Αν" της kirki. :)


Μόνο που το δεύτερο, έχει τις απαντήσεις στα χρώματα κρυμμένες.

Καλησπέρα! :)

kirki είπε...

~>sailor:

H Zωή,συνηθίζω να λέω πως είναι
Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η

ΚαληΣπέρα!

kirki είπε...

~>aggelos spyrou:

Πολύ ξανθιά για να συγκριθώ με τον Κίπλινγκ

Ευχαριστώ για την πρόθεση!

Είναι τα χρώμαρα μικρά χαμόγελα!

ΚαληΣπέρα!

Φιλί!!!