Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2007

Διαδρομές!!!


Ταξιδιώτης όλα μου τα χρόνια!
Γυρεύοντας τα διαφορετικά!


Ημέρες στα άγνωστα που γιομίζουν την καρδιά προσμονή
Δειλινά σαν εκείνα που αντάμωσα κάποτε στην Σαντορίνη
Νύχτες σε κυκλαδίτικα βράχια

Θάλασσες ντυμένες του φεγγαριού το μανδύα
Λιμάνια απάνεμα να παίρνουν την αντάρα της ψυχής
Κατάρτια περήφανα,αγέρωχα

Χρώματα που κυματίζουν ελεύθερα σε λιμάνια ξένα
Γιομάτα πλούτο και δόξα

Χώματα σε χρώματα βαθιά
Σιδηροτροχιές που σε πηγαίνουν σε σταθμούς και σε ανθρώπους
Κι όμως κάποιοι μηχανοδηγοί δεν συναντήθηκαν ποτέ κι ας είχαν τροχιές συνδεδεμένες!

Κι όμως
Υπάρχουν φορές που τούτες
Οι διαδρομές όλες ίδιες μοιάζουν

“kk”

6 σχόλια:

Hliaxtida είπε...

Aφου εγω αναστεναξα διαβαζοντας τουτη την εγγραφή...σημαινει πως η διαδρομη αυτη ηταν διαφορετικη..
ΦΙλια/...

kirki είπε...

~> hliaxtida:

Μοιάζουν οι διαδρομές σαν εκείνα τα νερά που τρέχουν να απαντήσουν ωκεανούς!!!

ΚαληΜέρα...ΒδομάΔα Καλή!

Aggelos Spyrou είπε...

Μάλλον δεν είχα καλή ψυχολογία όταν σε διάβασα απόψε...

Στο τελευταίο δίστιχο δάκρυσα...

kirki είπε...

~>aggelos spyrou:

Είναι που στους διαδρόμους του μυαλού μου,σκιές κατοικούν!

KαληΣπέρα!

Unknown είπε...

Καλημέρα

Ταξιδιώτης ήμουν και εγώ
όλα μου τα χρόνια
Γυρεύοντας τα διαφορετικά
στις διαδρομές των ωκεανών

Καλό σου πρωινό

kirki είπε...

~>sailor:

ΚαληΜέρα και σε σένα!