Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2007

Θέλω...!!!








Θέλω στ'αστέρια να πετάξω
κι απ'άκρη σ'άκρη για σένα να ψάξω



Θέλω τη νύχτα να κάνω μέρα
και το φεγγάρι στα χέρια σου βέρα



Πάρε με απόψε σε δυό μονοπάτια
αυτά που κοιτάω με του ονείρου τα μάτια



Άπλωστα τα χέρια και γίνε σεντόνι
και γίνε φωτιά στη ψυχή που παγώνει



Μαργαριτάρι λευκό,γιασεμιού ηλιαχτίδα
σαν κοχύλι σε κλείνω της καρδιάς μου ελπίδα
σαν λουλούδι νεκρό που ξυπνά τον χειμώνα



Σ'αγαπώ σαν το δείλη που χρώμα γεννάει
σαν τραγούδι παλιό που το μέλλον μεθάει



Σ'αγαπω σιωπηλά κάθε χτύπος προσμένει
σαν καμπάνα που ηχεί τη λαμπρή σαν σημαίνει



"kk"






8 σχόλια:

kyriaz είπε...

"Σ' αγαπώ σαν μια θάλασσα
που απαγγέλλει Ελύτη"...
έγραψα κάποτε και μου το θύμισες.
Επίσης μου θύμισες πόσο υπέροχο είναι το ν' αγαπάς-πιο πολύτιμο κι απ' το ν' αγαπιέσαι...

Καλό απόγευμα kirki!

Hliaxtida είπε...

Πολυ ωραιοι οι στιχοι σου μαγισσά μου..

kirki είπε...

~>kyriaz:

"Το σ'αγαπώ τραγούδησαν στα χείλη σου οι αγγέλοι
κ'ήταν το στόμα σου γλυκό,πηγή που στάζει μέλι..."

Όπως και να ζεις την αγάπη καλέ μου kyriaz είναι όμορφα!

Σαφώς είναι ακόμα πιο όμορφα αν μοιράζεσαι αισθήματα και συναισθήματα....αγγίγματα καρδιάς!

ΚαληΣπέρα στην νύχτα σου!

kirki είπε...

~>hliaxtida:

KαληΣπέρα Μαρία...!!!

Ευχαριστώ!

Όμορφα να κυλήσει η νύχτα σου

Aggelos Spyrou είπε...

Ένα "σ'αγαπώ", ένα "θέλω" εισέπραξα,

σε φόντο μοναχικό όμως.

Μακάρι να κάνω λάθος.

kirki είπε...

~>aggelos spyrou:

Η αγάπη πολλές φορές είναι μοναξιά!!

ΚαληΜέρα!!!

kyriaz είπε...

Καλημέρα kirki...

kirki είπε...

~>kyriaz:

ΚαληΜέρα Γιάννη

Ήλιος ζεστός!!!