Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

Βρέχει...



Μοιάζουν ωσάν
δάκρυα...όλα μαζεμένα εκεί ψηλά...και ξάφνου βρήκαν τον δρόμο τους!

Δάκρυα χαράς,δάκρυα λύπης,δάκρυα λύτρωσης...

Μου αρέσει η βροχή!
Όλα μυρίζουν διαφορετικά....

Ναι μου αρέσει η βροχή...δεν διακρίνονται τα δάκρυά μου...

Απόψε η βροχή έχει μια θλίψη,σαν να κλαίει ο Θεός...κι εγώ μαζί του....

Βυθίστηκα μέσα της..
Ο αγέρας που χτυπά τα παραθυρόφυλλα και η βροχή να πέφτει στους δρόμους του κόσμου....μια μουσική αέναη χωρίς σταματημό...

"kk"

4 σχόλια:

Aggelos Spyrou είπε...

Βρέχει δυνατά καμιά φορά.
Χθες βράδυ οι πολυκατοικίες αγκαλιάστηκαν με τα σύννεφα. Ομίχλη και νερό, άνθρωποι φοβισμένοι, άνθρωποι ελεύθεροι.

Δεν έχω λόγια άλλα... Στερεύω...

kirki είπε...

~>Aggelos Spyrou:

Τα ποτάμια σήμερα στον τόπο μου,ξεβράζουν μαύρο νερό!

ΚαληΣπέρα!!!

Aggelos Spyrou είπε...

Κοντοπατριώτες είμαστε.

Έπρεπε να τό' χα καταλάβει! :)

kirki είπε...

~>Aggelos Spyrou:

Από την προφορά μου ε;

:-)))

Ένας από τους δυο μάλλον πρέπει να αποκαλυφθεί!

ΚαληΜέρα!