Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

Το δικό μου αυγό...








Απόψε θα βγω
απ' το μπλε το αβγό
που τα κύματα κρύβει βαθιά του,
Ποσειδώνες Θεούς
δυνατούς, τρυφερούς
φυλακίζει ρευστά στην καρδιά του...



Με ροζέ πυτζαμάκια
κι αρκουδέ παντοφλάκια
θα αντικρίσω τον κόσμο που τρέχει
θα χωθώ σε γωνιά
θα κοιτάξω κλεφτά
θα διαλέξω βραδιά που να βρέχει...



Απόψε θα βγω
απ' τον μπλε πυρετό
και θα ψάξω καπνό να φουμάρω
μ' αρκουδέ παντοφλάκια
και ροζέ πυτζαμάκια
ο περίγελος θα είμαι στο χάρο.



Κι αν στο δρόμο χαθώ
λένε τ' άστρα θα βρω
τροχονόμο με μάτια ωραία
Σα με δει μοναχή
στη ροζέ τη στολή
τούτη η σύγκρουση θα 'ναι μοιραία!



Απόψε σα βγω
απ' το μπλε τον αφρό
θ' αγοράσω καπνό να τον κάψω...
Σ' αγκαλιά τρυφερή
και σε στήθος δασύ
θα βουλιάξω γλυκά κι ας ανάψω!



(το γράφημα τούτο είναι χαρισμένο από την φίλη μου Τζίνα)



Ακριβώς το ίδιο έπαθα και χθές !!!






9 σχόλια:

kyriaz είπε...

Συγγνώμη μα μπερδεύτηκα:αυτό τελικά...ποιος το έγραψε;...
Κάτι ανάλογο πάντως είχα διαβάσει κάποτε από τη "Ροδιά" σ' ένα μπλογκ-θυμάμαι καλά;

Καλημέρα!

kyriaz είπε...

"Απόψε θα βγω
απ' το μαύρο αβγό
θα καρφώσω πετράδια στη μύτη
θά'χω ράστα μαλλιά
θα πουλάω χαλιά
μετανάστης στον Αποσπερίτη

Απόψε θα βγω
μ' ένα μπλε φορτηγό
γκαζωμένο στο τέρμα πεντάλι
της ασφάλτου θεός
χαλαρός χαλαρός
θα περάσω στην όχθη την άλλη

Απόψε θα βγω
με το Χάρο αρχηγό
να χαράζει φευγάτα οχτάρια
Ραντεβού στα τυφλά
κι όπως θα σκουντουφλά
να τον ρίξω απαλά στα χορτάρια

Απόψε θα βγω
και το μαύρο αβγό
τσκισμένο στο χώμα θ' αφήσω
σ' ένα τούνελ βαθύ
στα βαθειά να χωθεί
να χαθεί, τη ζωή μου ν' αρχίσω!"

Αυτό ήταν το ποίημα της Ροδιάς...

kirki είπε...

~>kyriaz:

:-)))

Το δικό μου αυγό το έγραψε η φίλη μου...όχι η "ροδιά"

Χμ...έχει μια ιστορία το αυγό μου...γέλασαν αρκετά οι φίλες μου με το πάθημά μου!

Μαντεψιά σωστή χρειάζεται....


Καλημέρες!!!!

Aggelos Spyrou είπε...

Κάτι έχασα στην πρώτη ανάγνωση, με τα σχόλια μπερδεύτηκα ακόμα πιο πολύ...

Πάω να το ξαναδιαβάσω να δω...

Ανώνυμος είπε...

φιλενας το εκανες παλι;;;;;;

kirki είπε...

~>aggelos spyrou:

KαληΜέρα!!!!

:-)))

kirki είπε...

~>no name:

Μα δεν έφταιγα εγώ...:-)))

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

To μπλέ, ως χρώμα, σε όλες του τις αποχρώσεις έχει ξεχωριστή ομορφιά, όπως επίσης κι αυτά που συμβολίζονται απ΄αυτό. Είναι κρίμα να το χαραμίζουμε στα αβγά.......

kirki είπε...

~>αληθινός:

Όλοι μας διαφορετικά διαβάζουμε...

ΚαληΣπέρα σας