Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

Σε Σένα...


Στη γη μου είσαι πράσινο,στον ουρανό γαλάζιο
και κάθε εχθρού σου η ματιά σε ωκεανό ναυάγιο...
Σ'αντάμωσα σε διαδρομές του κόσμου ξεχασμένες...
εκεί που ζουν θεότητες αρχαίες,κοιμισμένες...


Γαλήνεψε ο ουρανός με κοίταξε στα μάτια,
δυο χελιδόνια την αυγή,φιλί στην άνοιξη...
Με κρίνους μάζεψα νερό κι από την γη κομμάτια
κι απ'ένα αστέρι ,έκλεψα νυχτιάς κατάνυξη


Ένα μαντείο ρώτησα,τα σύννεφα αν θα φύγουν
κι ο μάντης είπε...οι ουρανοί μόνο αν σε δουν ανοίγουν...
Είπε πως πήγες σ'άλλη γη σε άλλο κόσμο μπήκες,
εκεί τον ήλιο έφερες κι εδώ βροχή και λύπες

"kk"

8 σχόλια:

kyriaz είπε...

τι όμορφο...
Κι αυτό με το μάντη...μου θύμισε τον πρότερο βίο μου...:)

Καλά να είσαι κίρκη να μας μαγεύεις...

kirki είπε...

~>kyriaz:

(χαμόγελο)

Κι ο δικός σου ήλιος πάντα να ανατέλλει!

Να είσαι κι Εσύ καλά!

Aggelos Spyrou είπε...

Αυτούς τους στίχους δεν τους διάβασα, τους άκουσα σαν τραγούδι.

θα τους μελοποιήσω για δική μου χρήση. Κρυφά.

kirki είπε...

~>aggelos spyrou:

Mην είσαι κακός...να ακούσω κι εγώ η γυναίκα!!!

Να χαμογελάς!

Σε ευχαριστώ!

aellabow είπε...

γαλήνεψες τον ουρανό κι ας είναι νύχτα.

όμορφο.

κι όμορφη νύχτα νάχεις

kirki είπε...

~>άελλα:

Eίναι κάτι νύχτες...

Να έχεις κι εσύ όμορφο ξημέρωμα!

Ευχαριστώ!

Hliaxtida είπε...

Είσαι εξαιρετική στον έμμετρο στιχο.
Καλημερα Ιζόλδη..

kirki είπε...

~>hliaxtida:

ΚαληΜέρα και σε σένα!

Όμορφα ξεκίνησε!