Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

IδιοΓραφοΝ....


Το κάλεσμα το βρήκα πρωί-πρωί από το αδέρφι μου Οrelia
ένα κείμενο γραμμένο ιδιόχειρο με χαρτί και μολύβι ή στυλό
φωτογραφημένο ή σκαναρισμενο αντί για post,
ηλεκτρονική ήτοι μορφή γραφής σκέψεων..
και για να γίνεις μέλος της σκανταλιάρικης ομάδας που σκαρφίστηκε το παιχνίδι
να γράψεις την διεύθυνση link http://autographcollectors.blogspot.com/,
αφού καλέσεις 4-5 ακόμη συνοδοιπόρους στην ..έκθεση...

Πάντα μου δυσκολευόμουν όταν έπρεπε ιδιοχείρως να γράψω κάτι….
Θυμάμαι τους δασκάλους μου να επαινούν την μαθήτρια και ταυτόχρονα
Να λένε τα γράμματά μου ορνιθοσκαλίσματα….

Προσπάθησα….!!!!

Με την σειρά μου θα καλέσω τους:

mist ....
Γωγώ Πακτίτη ....
Βασίλη ....
Μαρία Νικολάου και...
SUN W KNIGHT

19 σχόλια:

david santos είπε...

Hello, Kirki!
Really beautiful post.
Excellent.
You are Master

Γωγώ Πακτίτη είπε...

καλησπέρα Κίρκη...:)

σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση,
μα δεν έχω τρόπο να βάλω κάποιο χειρόγραφο εδώ!

καλό σου βράδυ...:)

Orelia είπε...

μια χαρά τα βρισκω εγω τα γραμματα αδελφι!
αν ηταν να σκαλιζουν ετσι οι κοτες... πινακες θα κανανε!

ευχαριστω.. :))

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο παιχνίδι.
Η προσπάθεια αρκεί.
Φιλάκια ...

Autographcollectors είπε...

Κι εμένα μου άρεσαν τα γράμματα
και ο ήλιος, και η Αριάδνη...
:)

Ευχαριστούμε πολύ που συμμετέχεις
(και για το..σκανταλιάρικη ομάδα, διπλά ευχαριστώ -κι από τα 2 μέλη της ομάδας! ;) )

Μπορείς να το δεις στη συλλογή :)

Μαρια Νικολαου είπε...

Καλημερα καλη μου
Τελικα τουτο το ας πουμε παιχνίδι ειναι το μοναδικο που εχω δει να το δεχονται ολοι με τετοια χαρα.
Ισως και γιατι ειναι ιδιαιτερο και μοναδικο.
Γενικα δεν λαμβάνω μερος σε τετοια (απλα να το ξερεις και συ για το μελλον) αλλα σε τουτο εχω δεχτει ήδη και θα το ανεβασω αυριο ή την Κυριακή.
Φυσικα θα προστεθει το ονομα σου μιας και με καλεσες.
Σ ευχαριστω λοιπον για την προσκληση η οποια οπως ειπα θα γινει δεκτη.
Καλημερα και καλο ΣΚ να ευχηθω

Μαρια Νικολαου είπε...

Α και κατι αλλο μιας και ανεφερες τους δασκαλους και τα γραμματα σου.
Εμενα προσωπικα μου αρεσει πολυ ο γραφικος χαρακτηρας σου :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Το γράμμα ξ, το κάνεις υπέροχο! Όμορφο και αυτό που έγραψες, αισιόδοξο! :)) :)) Καλησπέρα!

kirki είπε...

~>david santos:

Bom dia David

Thank you

:-)))

kirki είπε...

~>Γωγώ Πακτίτη:

ΚαληΜέρα Γωγώ
Όμορφα να κυλήσει το διημερό σου!

:-))

kirki είπε...

~>Orelia:

Αδέρφι ΚαληΜέρα!

ένα-ένα τα έγραφα :-)))

υγ:μιας και μίλησες για πίνακα...στο επόμενο post θα σου δείξω!!!

kirki είπε...

~>Μαρία Έλενα:

KαληΜέρα καλό μου!

Επιτρεψέ μου να σου πω,πως οι άνθρωποι κάμουν ακόμα και τα παιχνίδια όμορφα!

Σε φιλώ!

kirki είπε...

~>Autographcollectors:

Χρόνια είχα να γράψω χωρίς το πληκτρολόγιο μου...ευχαριστώ με την σειρά μου!

ΚαληΜέρα!!!

kirki είπε...

~>ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ:

Σκέφτομαι πως αν όλοι εμείς κι ακόμα κι άλλοι κι άλλοι...όλοι μαζί θα μπορούσαμε να ανατρέψουμε όσα "πονούν" τον τόπο μας και κατ'επέκτασιν τους ανθρώπους!

ΚαληΜέρα Μαρία κι ευχαριστώ!

kirki είπε...

~>ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ:

ΚαληΜέρα Νικόλα!

Να είσαι καλά και
να χαμογελάς!!!

Ανώνυμος είπε...

Όμορφα και καλαίσθητα τα βρίσκω! Ποιος τα είπε ορνιθοσκαλίσματα; Και η προοπτική του τετραδίου να εξαφανίζει το πληκτρολόγιο... και το νιώσμα... τέλεια λέξη! Θα την υιοθετήσω! Φιλιά :))

kirki είπε...

~>evaggelia-p:

Ένα-ένα τα έγραφα η γυναίκα
χαχαχα!

ΚαληΜέρα γλυκιά μου!
Καλή Κυριακή να έχεις!!!

Ανώνυμος είπε...

σ' ευχαριστώ όμορφη μάγισσα!
κι εγώ το προσπάθησα
εν κοινή θέα

καλό σου απόγευμα!

kirki είπε...

~>mist:

KαληΣπέρα!

Ήξερα πως έτσι θα το κάμες!!!

Χάρηκα...χαίρομαι...Ευχαριστώ Σε!

Φιλί γλυκό!