Τετάρτη 28 Μαΐου 2008



1) Ο υπολογιστής μου λέει πως η ώρα είναι 11:12μμ κι εγώ είμαι ακόμα στο γραφείο μου.

2) Mια μέρα που ξεκίνησε από τις επτά το πρωί…ίδια με όλες τις προηγούμενες
σχεδόν….και λέω σχεδόν γιατί σήμερα τα κατάφερα εκεί που οι άλλοι (συνεργάτες)είχαν αποτύχει.Ο πελάτης υπέγραψε το συμβόλαιο…τα κατάφερα η ξανθιά!!!

3) Το μεσημέρι το γιόρτασα κατά πως μου έπρεπε…ένα ποτήρι κρασί στο χέρι
και βόλτα στη θάλασσα…το χαμόγελο δεν έφυγε στιγμή από τα χείλη μου

4) Τελείωσε το διάλειμμα μου …σε δέκα λεπτά έρχεται ο δήμαρχος για να
Τσακωθούμε!

Ουφ …σχεδόν όλο το 24ώρο μου κύριε Sotiris K J))
Βρες το ψέμα μου χαχαχαχαχαχαχα!!

Φιλιά πολλά!!!!
"kk"

18 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

To ψέμμα να βρουμε ή την αλήθεια σε ενα απο αυτα;
Εγω θα ελεγα πως αληθεια ειναι το νουμερο 4.
Ετσι..απλα

Aggelos Spyrou είπε...

Το ψέμα είναι το νούμερο 1.

Σε έχω για πιο φιλοσοφημένη. :))

faraona είπε...

Ψηφιζω το 3 απο ενστικτο.
Ειναι ωραιο παιχνιδι τελικα ...


την καλημερα μου.

Γωγώ Πακτίτη είπε...

το ψέμα σου είναι
το τρία...
μακάρι όμως να μην είναι και να καταφέρνεις να κάνεις βόλτες
στη θάλασσα...:)

καλημέρα...:)

Orelia είπε...

βρε συ!
το ποτηρι πηγες βολτα στη θαλασσα;

ακομη κι εγω δυσκολευομαι να βρω το ψεμα...! :)

kirki είπε...

Ένας καλός ψεύτης θεωρώ πως τουλάχιστον μια δεκαετία θα πρέπει να θυμάται το όποιο ψέμα του...έτσι το θεωρώ χάσιμο χρόνου.

Αναγκάστηκα λοιπόν μετά από προτροπή για να κάμω χατήρι να γράψω ένα.

Πάντα μου δούλευα πολύ,σε ένα ανδροκτατούμενο επάγγελμα έπρεπε πάντα να δουλεύω πιο πολύ...έπρεπε να αποδείξω πως η πιτσιρίκα (χρόνια πίσω)με τις κοτσίδες είχε και τα κότσια.

Έτσι λοιπόν υπάρχουν ημέρες που φεύγω πολύ αργά από το γραφείο...να πω εδώ πως πάντα αγναντεύω θάλασσα,γεννήθηκα μέσα σε αυτή την μεγάλη μπλέ κυρία...όταν νιώθω χαρούμενη ή πιεσμένη μια βόλτα στα νερά της με ηρεμεί...μαζί με το ποτήρι μου βγαίνουμε βόλτα.

Να σας πω επίσης πως ποτέ δεν θα τσακονώμουν με τον δήμαρχο στις 11:12 μμ...ίσως την καινούργια ημέρα να το έκαμα
:-)))

Eυχαριστώ Σας!!!

Orelia είπε...

αυτο με μπερδεψε!!!!!
η ωρα..
δεν την πηρα υποψη μου..!
γιατι, περι του άλλου, ικανη σε εχω, αν πρεπει.. :))

rip1708 είπε...

χμμ να υποθεσω το 3?

καλο απογευμα :)

ΚΙΡΚΗ είπε...

Νιώθω σα να γράφω στον εαυτό μου.Το έβρισκα αυτό κάποτε λίγο παράτολμο, λίγο παρανο΄ι΄κό,λίγο παρακινδυνευμένο! Τώρα όμως...όχι πια.
Χίλιες χαμογελαστές Καλησπέρες

Mystis είπε...

Kίρκη!

Σε ανακάλυψα περιδιαβαίνοντας, ελπίζω να τα λέμε!

Σε προσκαλώ από το μπλογκ του Μύστη, για κάτι που ίσως σε εκπλήξει. Εμένα με κούφανε... Να σαι καλά...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

: )) Καλή εβδομάδα!! Δεν πρόλαβα, το μαρτύρησες το μυστικό... οπότε... :))

kirki είπε...

~> Orelia:

ΚαληΜέρες!!!

Ουφ επιτέλους λίγες ημέρες ξεκούρασης!

Αδέρφι χώρο χρειάζομαι για τα "παράσημα" η γυναίκα:-)))

Φιλια
και
Φιλια

kirki είπε...

~> rip1708:

Kαλό μου με λίγη προσοχή θα την βρεις την απάντηση!

ΚαληΜέρα!

kirki είπε...

~> ΚΙΡΚΗ:

Πριν από εμένα,ήμουν εγώ!

ΥΓ:θαρρώ πως όλοι μας πρώτα σε μας μιλάμε!

ΚαληΜέρα!

kirki είπε...

~> Mystis:

Διάβασα μέρες πριν το κείμενό σου για την Κίρκη μα με την πίεση της δουλειάς δεν μπόρεσα να στο απαντήσω :-))

Είναι όμορφες οι περιδιαβάσεις!

Καλή σου ημέρα!

kirki είπε...

~> ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ:

Καλή εβδομάδα και σε σένα Νικόλα!!

Επιτέλους λίγες ημέρες ξεκούρασης για μένα!

Ευχαριστώ Σε!

kyriaz είπε...

Καλημέρα!
Όλα καλά;...

Να ξεκουραστείς, Μάγισσα.

kirki είπε...

~> kyriaz:

Xαίρομαι...!!!!

Να ξέρες πόσο μου χρειάζονται ώρες ξεκούρασης!!!

...μπλε!!!