Κυριακή 4 Μαΐου 2008

Καθότι εχθές ήταν Σάββατο....










θέλω να πιω απ'το φιλί σου
νερό τρεχούμενο πηγών του παραδείσου
θέλω να γίνω πρίγκηπισσά σου
και ταξιδιώτης στις κοιλάδες της καρδιάς σου

θέλω ν'ακούσω την καρδιά σου,
κάθε τραγούδι που ακούς στα όνειρά σου
θέλω να μπω μες το μυαλό σου,
σε μια βαρκούλα και να δέσω στον γιαλό σου

θέλω να δω με την ματιά σου,
στου δειλινού το φόντο ν'ανεμίζουν τα μαλλιά σου
θέλω να γίνω η ψυχή σου
η τελευταία λέξη που θα λες στην προσευχή σου

θέλω στον κήπο μου να περπατήσεις
και του κορμιού σου τα αρώματα ν'αφήσεις
ένα λουλούδι να φιλήσεις
να το μυρίσω και ξανά να με μεθύσεις
.

"kk"

24 σχόλια:

Γωγώ Πακτίτη είπε...

είναι το θέλω,
ακατέργαστο όνειρο,
στα κιτάπια
της ψυχής!

είναι γνήσιο όνειρο...
δεν θέλει επεξεργασία...

καληνύχτα με όνειρα
φιλιά...:)

Aggelos Spyrou είπε...

Πολλά θέλω,
σε ένα μοναδικό "έχω".

Καλησπέρα Κίρκη μου! :)

kyriaz είπε...

ερωτισμός στον κύβο!...

Χρόνια Πολλά Κίρκη!
Χαίρομαι για τη διάθεσή σου...

(συγγνώμη για την απόσυρση του πρόσφατου ποστ μου και κατά συνέπεια την εξαφάνιση του σχολίου σου.)

faraona είπε...

Αχ αυτα τα "θελω"
και μαλιστα Σαββατοβραδο>>>.....



Καλη βδομαδα

φιλια

Βασίλης είπε...

Καλή μου Μάγισσα !!!
Σαν παραμύθι μοιάζει
Αυτό το ποίημα-προσμονή
Μα πρίγκιπες και ανθισμένους παραδείσους...
Και μόνο το μαγικό ραβδί του έρωτα
Μπορεί τα καθημερινά κι απλά
Να τα μετατρέπει σε μελωδίες Αγάπης
Και στιγμιότυπα Ευτυχίας

Καλή σου Μέρα Εύχομαι...
Φώτισε το δρόμο
Καλή μου Μάγισσα
Μ’ αυτήν την Αισιόδοξη Παραμυθένια Πένα…

Μαρια Νικολαου είπε...

H τελευταια λεξη που θα λες στην προσευχή σου..
Καλημέρα και καλη βδομαδα
Καλως ήρθες και παλι

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Θέλω στο ποίημά σου στίχος να γίνω...
Πάρα πολύ όμορφο, και τρυφερό! :)) Καλημέρα! :))

kirki είπε...

~>Γωγώ Πακτίτη:

"Θέλω" τι λέξη κι αυτή...φωτιά και σελήνη μαζί!!!

ΚαληΣπέρα
και
βδομάδα Καλή!

kirki είπε...

~>Aggelos Spyrou:

KαληΣπέρα καλό μου!

Να "έχεις" για όσο καιρό το θες!

:-)))

kirki είπε...

~>kyriaz:

Mε ερωτισμό και ερώτηση
Με ομορφιά και ηδονή
Φιλοσοφία καιδναμισμό

υγ:εμένα μου άρεσε...όχι το σχόλιο μου...το ποστ μου άρεσε...παρακαλώ να αναρτηθεί από την αρχή με η χωρίς!

Φιλί γλυκό!!!

kirki είπε...

~>faraona:

Yπάρχουν φορές,στιγμές που τα θέλω νιώθω να γίνονται θηλειά ..

ΚαληΣπέρα καλή μου,όμορφο απόγευμα εύχομαι!

kirki είπε...

~>Βασίλης:

Παραμύθι...ναι...κάποιες άλλες φορές,άηχες κραυγές...δεν ξέρω!

Θα χαρώ να δω το Λανκαστερ μέσα από την δική σου ματιά!!!
Ταξίδι όμορφο πήγες στο ξανάπα!!

Ευχαριστώ για τα λόγια τα όμορφα και τα περάσματα!

Ένας Θεός γλυκός σα μέλι να σε κρατά!

kirki είπε...

~>Μαρία Νικολάου:

Όλοι μας,ίσως ανομολόγητα κάποιες φορές,αυτό γυρεύουμε!!

ΚαληΣπέρα Μαρία και σε ευχαριστώ!

Τρέχω δουλεύοντας να κάψω τις θερμίδες..ουφ!!!

Καλό απόγευμα να έχεις!

kirki είπε...

~>ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ:

ΚαληΣπέρα Νικόλα

Ευχαριστώ!

Απόγευμα καλό να έχεις!!!

Orelia είπε...

ψιιιτ!
:)))
πλατυ!

Μαρία Έλενα είπε...

Καλημέρα Κίρκη
Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη
Καλό μήνα με υγεία
Πολύ όμορφο πραγματικά
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

Ένα κόκκινο τριαντάφυλλο...
είπε, ν' αφήσει στα πόδια της..
και ύστερα να χαθεί...

την καλησπέρα μου Μάγισσα!

kirki είπε...

~>Orelia:

ΚαληΜέρες αδέρφι...ουφ πότε θα πάρω σύνταξη μου λες;

Φιλιά πολλά!!!!

kirki είπε...

~>Μαρία Έλενα:

ΚαληΜέρα γλυκιά μου
Χρόνια Καλά και σε σένα!

Σε ευχαριστώ πολύ!

kirki είπε...

~>Mist:

...δυο μυαλά που χαθήκανε
γιατί ίδια νικήσανε...


Την ΚαληΜέρα μου!!!

SUN W KNIGHT είπε...

Σε πεθύμησα...

entelech1a είπε...

Ανθρωπινες αδυναμιες, ανθρωπινες αναγκες..

kirki είπε...

~>SUN W KNIGHT:

Είναι όμορφες οι πεθυμιές!

kirki είπε...

~> entelech1a:

Μας χαρακτηρίζουν θα έλεγα!

ΚαληΜέρα!