Σάββατο 24 Μαΐου 2008

Μίλα μου…










Μίλα μου για λιακάδες
Μίλα μου με τα μάτια
Με σιωπές
Με τα χέρια μακριά από το κορμί

Μίλα μου λόγια χαράς
Λόγια γιομάτα καλοκαίρια
Ελιές,αμπελώνες,θάλασσες

Μίλα μου με την γλώσσα
που για έρωτα φτιάχτηκε
Πες μου τα πάντα και τίποτα
Όσα όλα κρατάς για μας

Μίλα μου για ταξίδια
Στους ωκεανούς
Ταξίδια αστρικά
Δείξε μου πως λένε
Σ΄αγαπώ

Ίσως να μην έχουν τελειώσει τα ταξίδια
Ίσως τα όνειρα να είναι ακόμα εδώ
Ίσως τα πλοία να μην ξεκίνησαν ακόμα
Ίσως ο έρωτας να μην έχασε τον δρόμο του

"kk"

24 σχόλια:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Από δω ως το πέρα, από το ανύπαρκτο στο υπαρκτό, από τη λήθη στο χαμόγελο και το όνειρο.... Ταξίδια όλα. Όλα "αγαπώ" , φως.... Δεν υπάρχει χρόνος συγκεκριμένος που θα συμβεί, παρά μόνο σημάδι ένα... η αναζήτηση! :))...
Καλησπέρα! :))

Μαρια Νικολαου είπε...

Ισως ο έρωτας να μην έχασε το δρόμο του..
Ισως να τον χασαμε εμεις..
Καλησπέρα Κίρκη.
Καλως ήρθες και παλι

SUN W KNIGHT είπε...

Όμως τα χέρια πάνω στο κορμί...υπογραμμίζουν τα λόγια της αγάπης...

faraona είπε...

Kirki
πολυ ωραιο το ποιημα σου ...με ταξιδεψε στα νιατα μου...που δεν νοιαζομουν για τιποτε αλλο παρα για τα λογια του....
φιλια

Γωγώ Πακτίτη είπε...

ο έρωτας δεν χάνει τον δρόμο,
αν τα λόγια πράξεις
κάνει...

καλημέρα Κίρκη...:)

Ανώνυμος είπε...

"Ίσως να μην έχουν τελειώσει τα ταξίδια
Ίσως τα όνειρα να είναι ακόμα εδώ
Ίσως τα πλοία να μην ξεκίνησαν ακόμα
Ίσως ο έρωτας να μην έχασε τον δρόμο του"

Την καλημέρα μου!

Βασίλης είπε...

Μίλα λοιπόν
Μοίρα άγνωστη
Σοφία μυστική
Μίλα για έρωτα και ταξίδια μαγικά
μόνο για δυό
Μίλα
Με τη σιωπή σου μεσ’ στην αντάρα και την ταραχή
Κοίτα, με το δακρυσμένο φίλτρο
Των ματιών και αφέσου
Λάμψε με το φωτεινό βλέμμα, μεσ’ στο σκοτάδι
Και πες το τραγούδι σου ξανά,…
Μίλα αργά
με αυτήν την βαθιά και παρατεταμένη σιωπή
της φωτιάς και της αναμονής
και πάρε με μακριά, έστω και σαν ψέμα,…
Μη νοιαστείς αν το πιστέψω
Άλλωστε
Τα πλοία ταξιδεύουν πάντα
Κι η θάλασσα, αφρίζει έξαψη
Κι ο έρωτας τυφλός και παραπονιάρης πάντα
Βρίσκει το δρόμο προς τη πηγή,…
……………………………………………..
Καλό σου Βράδυ καλή μου Μάγισσα

Μαρία Έλενα είπε...

Τέλειο
Δεν έχω λόγια
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

Όπως πάντα, πανέμορφο..

Κάνε και ένα μικρό διάλειμμα όμως και έλα να παίξεις!

kirki είπε...

~>ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ:

Πόσο δίκιο έχεις Νικόλα….
Είναι οι προσμονές όμορφες!

ΚαληΜέρα να έχεις!

kirki είπε...

~>ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ:

Μπορεί να χανόμαστε στο διάβα μας σε άλλα στενορύμια Μαρία μα σίγουρα ο δρόμος είναι μπροστά μας.

Άλλωστε τι αξία θα είχε μια ευθεία?

Καλή Ημέρα να έχεις
και
Σε ευχαριστώ!

kirki είπε...

~>SUN W KNIGHT:

Σίγουρα ναι...!!!

Καλημέρες!!!!

kirki είπε...

~>faraona:

Καλή μου σε ευχαριστώ!

ΚαληΜέρα!!!

kirki είπε...

~>Γωγώ Πακτίτη:

Χρειάζεται θαρρώ ο κατάλληλος άνθρωπος!

ΚαληΜέρα Γωγώ!

kirki είπε...

~>outopios:

ΚαληΜέρα και σε σένα!

Καλώς Σε!

kirki είπε...

~>Βασίλης:

Συμπλήρωσες όμορφα!

ΚαληΜέρα στην Τετάρτη σου!

:-)))

kirki είπε...

~>Μαρία Έλενα:

Σε ευχαριστώ γλυκιά μου!

Να είσαι καλά

ΚαληΜέρα!

kirki είπε...

~>Sotiris K:

Πάντα με τον λόγο τον καλό!!!

Αχ αν περιγράψω την ημέρα μου μέχρι τώρα...όλες οι παράγραφοι με ψέμματα θα νομίζονται!

Θα περιμένω να φτάσει στην νύχτα της η μέρα μου και θα το κάμω!

Ανώνυμος είπε...

ανοίγω έναν ήχο
κι όσα κρατά αστρικά
ξεχύνονται
στους αμπελώνες της αλμύρας
δένω την γλώσσα να μη φανεί φάλτσο
στο πέρασμα του έρωτα
κι αποσύρει τις σαϊτιές
κι αναμαίνω
να μου τάξει ταξίδια με χέρια μακριά
για ν' αγκαλιάζουν
τα καλοκαίρια
τους ελεώνες
τ' απόμακρα πλοία
και τις μακρινές θάλασσες

λέει
όλα όσα κρατάς δείξε μου
Μάγισσα
μα μη με μεταμορφώσεις
θνητό....
για νάχω χέρια λεύτερα
και μάτια λιακάδα
στο λόγο σου

καλό σου βράδυ Καλό μου!

kirki είπε...

~>mist:

Δεν συνάδει μα θα στο γράψω...όσο σε διάβαζα ήρθε στο νου...το διάβασα κάποτε...

"Ενας ανθρωπος μαζί με τον Θεό, είναι πλειοψηφία"

Ευχαριστώ για τα περάσματα,Ευχαριστώ για τα λόγια...Νύχτα Καλή να έχεις!!!

Φιλί!

Aggelos Spyrou είπε...

Μίλα μου...

Χμμμ...

Φοβάμαι τόσο πολύ τα λόγια του αέρα...

Καλησπέρα! :)

kirki είπε...

~>Aggelos Spyrou:

Μα...δείξε μου έναν άνθρωπο που να του αρέσουν...θαρρώ πως μήτε σε αυτούς που τα αφήνουν να πετούν αρέσει βαθιά μέσα τους!

ΚαληΣπέρες!

Ανώνυμος είπε...

εισαι υπεροχη νομιζω μασ ταιριαζεις
σε φιλω γλυκα

Ανώνυμος είπε...

παντα υπαρχει ευαισθησια στο κοσμο που ζουμε και εσυ προσπαθεις να το θυμιζεις σε αυτους που το ξεχνανε