Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

Δώσε για να πάρεις…

Δώσε για να πάρεις…

Ναι...το έλεγε η γιαγιά μου,ο πατέρας μου…ακόμα και στην εκκλησία το είχα ακούσει κάποτε.

Όποιος δίνει παίρνει…

Μεγάλο ψέμα!
Όλοι μας έχουμε ακούσει να λένε…Έδωσα…έδωσα…έδωσα….
Όσοι δίνουν με μόνο σκοπό να πάρουν καταστράφηκαν…κι αυτό γιατί δεν πήραν ότι νόμιζαν πως άξιζαν.

Το σωστό είναι να δίνουμε χωρίς να περιμένουμε ανταλλάγματα.
Όταν δίνεις για να πάρεις…ε αυτό λέγεται εμπόριο!

Κάποτε μια νεαρή γυναίκα μου είπε πως αν η εταιρεία ήταν δική της,τότε θα δούλευε και θα άλλαζε και πολλά πράγματα.
Για στάσου…μήτε δική μου είναι…κι όλα αυτά τα χρόνια δεν δουλεύω παρά για την Κίρκη και την οικογένεια της.

Η αληθινή προσφορά,οδηγεί σε πραγματική ζωή!!!
"kk"

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δίκιο και σοφό αυτό που λες.
Αν δίνει έχοντας κατά νου τι και πόσα θα πάρεις, τότε δεν δίνεις, μάλλον θέλεις να "αρπάξεις"..

Καλή σου ημέρα
Να έχεις ένα όμορφο Σάββατο.

kirki είπε...

Το πρέπον είναι να μαθαίνεις να δίνεις με την σωστή έννοια!

ΚαληΣπέρα!!!
Τα φιλιά μου!!!

Hliaxtida είπε...

Μακαρι να ήταν ετσι...αλλα σημερα δυστυχως τα πράγματα ειναι αλλιως

kirki είπε...

~> hliaxtida:

Όλα τα σήμερα,εμείς τα φτιάχνουμε!

:-))