Πέμπτη 17 Μαΐου 2007

Αγία Πετρούπολη

Μια πόλη που μετρά τον χρόνο τρεις αιώνες .
Η πόλη με τα μεγάλα ποτάμια,τις λεωφόρους,κανάλια με τοξωτά γεφύρια,εντυπωσιακές εκκλησιές,πάρκα και μουσεία.
Χτίστηκε από τον Μέγα Πέτρο το 1703.
Για διακόσια χρόνια υπήρξε η πρωτεύουσα της Ρώσικης αυτοκρατορίας.
Μια πόλη που γέννησε τον Ντοστογιέφσκι,τον Πούσκιν, τον Τολστόι…
Στην ίδια πόλη γεννήθηκε η μουσική τωνΤσαικόφσκι, Ραχμάνινοφ, Προκόφιεφ…
Η Μέκκα του τουρισμού για την Ρωσία

το ΕΡΜΙΤΑΖ
(Η μεγαλύτερη πινακοθήκη της Ρωσίας….ιδρύθηκε το 1764 για να στεγάσει συλλογή 255 έργων τέχνης)


το
ΡΩΣΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

τον ναό του
ΑΓΙΟΥ ΙΣΑΑΚ
(Χτίστηκε με σχέδια του αρχιτέκτονα Αύγουστου Μονφεράν.Ένας από τους πιο όμορφους ναούς της Ευρώπης με διακόσμηση του 19ου αι)


την
ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ

Και πολλά ακόμη τα όσα ένας επισκέπτης μπορεί να περπατήσει σε τούτη την αγέρωχη πόλη.


Και όμως τίποτε από όλα αυτά δεν μπόρεσα να επισκεφθώ σε τούτη την πρώτη μου επίσκεψη.
Κατάπιαν τον χρόνο μου οι αριθμοί και οι χρόνοι.

Αποστολή εξετελέσθη
Ταξιδεύοντας σε δρόμους που έχω ξαναπερπατήσει
Σε κομμάτια γης που σαν κύκλοι φαντάζουν
Ποτισμένα με θάλασσα και αέρα
Πάντα θα τα φυλάω μέσα μου.

Κύκλοι που ακόμα δεν έκλεισαν
Μα σαν θα έρθει η ώρα
Το κορμί θα βρει την δική του γη
Και η ψυχή θα ταξιδέψει σε άλλες στράτες!

(Την ΚαληΜέρα μου)

“kk”

9 σχόλια:

roidis είπε...

μια μέρα κι εγώ θα ήθελα μια
τέτοια επίσκεψη...
Μπράβο και για το κάποιο
κλίμα που μας μετέφερες

kirki είπε...

~> roidis

Κάποια μέρα θα ήθελα κι εγώ μια ίδια επίσκεψη μα χωρίς το εργασιακό κομμάτι!

Να είσαι καλά και να το κάμεις το ταξίδι!

Φιλιά εκεί!

Aggelos Spyrou είπε...

Κάνε το χρόνο σου κύκλο,
και η ζωή
θα σε ξαναπεράσει από κει.

Markos είπε...

Τέσσερις εικόνες και μας πήρε μαζί σου.
Και μια λέξη πρώτη (μου επίσκεψη) που αφήνει το παράθυρο ανοιχτό.
Καλησπέρα

Unknown είπε...

Καλημέρα

Είναι η αγαπημένη μου Πόλη
Έχω περάσει και περπατήσει
αμέτρητες ώρες όλες τις εποχές
με όλες τις συνθήκες

Την αγαπώ αυτή την πόλη

Καλό πρωινό

kirki είπε...

~>Aggelos Spyrou

Αν υποθέσουμε πως όλη η ζωή μας είναι ένας κύκλος...ένας κύκλος όμως που δεν έχει κλείσει κι έτσι χωρά πολλούς μικρότερους κύκλους μέσα του κι ότι είναι αυτοί οι μικροί που κλείνουν,τότες σίγουρα θα περάσουμε πάλι γύρω από την τροχιά τους.

Εκείνος ο μεγάλος όμως είναι αυτός που θα'θελα να αργήσει να κλείσει.
Όχι μόνο για μένα μα για όλους μας.

Να είσαι καλά!!!

kirki είπε...

~>Markos

Καλέ μου Markos μακάρι την επόμενη φορά να είναι η δική μου φωτογραφική μηχανή που θα φέρει τις εικόνες!

και...

Είναι όμορφα όταν οι πόρτες παραμένουν ανοιχτές!

Φιλί!

kirki είπε...

~>Sailor

Για μένα παραμένει ένα όνειρο...βλέπεις πολλές φορές πριν σκέφτηκα ότι θέλω να επισκεφθώ την συγκεκριμένη πόλη.

Την επόμενη φορά:-)

Να είσαι καλά!

Ανώνυμος είπε...

Το 'Αγια Πετρουπολη' ειναι εντελως ακυρο. Το σωστο ειναι 'πόλη του αγιου πετρου'.

Το ακομα σωστοτερο ειναι Λενινγκραντ!