Τετάρτη 11 Απριλίου 2007

"Γέλιο"



Χιλιάδες χρόνια πριν ένας σοφός άνδρας που λεγόταν Σολομών έγραψε τις περίφημες Παροιμίες.Μεταξύ άλλων είπε,
"Καρδιά χαρούμενη είναι φάρμακο καλό,αλλά θλιμμένο πνεύμα ξεραίνει τα κόκκαλα."

Το γέλιο είναι ισχυρό παυσίπονο.

Επίσης το γέλιο μπορεί να διευκολύνει την αναπνοή!

Το γέλιο είναι το τονωτικό της ζωής.Μας δίνει ενέργεια και ζωντάνια.
Κάποιος είχε πει κάποτε πως το γέλιο είναι η κοντινότερη απόσταση ανάμεσα σε δυό ανθρώπους...έχει έναν τρόπο να τους ενώνει.


"Γελάστε και θα γελάσει κι ο κόσμος."

Πριν από χρόνια αντιλήφθηκα ότι έπαιρνα τη ζωή πολύ σοβαρά.
Αν μάλιστα η σοβαρότητα είχε αναδειχθεί σε Ολυμπιακό άθλημα,η φάτσα μου είναι βέβαιο πως θα φιγουράριζε ανάμεσα στους μεγαλύτερους ολυμπιονίκες.


Έμοιαζα να κουβαλώ στους ώμους μου όλης της ανθρωπότητας το βάρος.
Ο Ζορμπάς μου δίδαξε την ανάγκη να κάνω καμιά φορά καμία τρέλα και ο Murray μου έμαθε πόσο σημαντικό είναι να αντιλαμβάνομαι την κωμωδία που παίζεται γύρω μου.

Εκεί έξω υπάρχει άφθονη κωμωδία κι απίστευτο γέλιο...μια υγιέστερη αναζήτηση!!!


"kk"

3 σχόλια:

ellinida είπε...

Τι όμορφο ποστ. Δεν θα άλλαζα λέξη.
Ετσι ακριβώς. Πετάς από πάνω σου τα βάρη του κόσμου και το ρίχνεις στο γέλιο. Επειδή είναι υγεία.
Να γελάς πάντα σου εύχομαι. :)))

kirki είπε...

Ίδια να χαμογελάς κι εσύ!

ΚαληΜέρα σου!!!

NEMESIS είπε...

...γνωρισα ενα κοριτσακι...και πηρα την μορφη του μαζι μου στους ονειροτοπους μου...αυτο το κοριτσακι,δεν θα το πληγωσει ποτε ξανα κανενας...εστω και με ενεχυρο την ψυχη μου...ξερεις ποιος ειμαι...βρες με στα ονειρα σου...