Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Ανυπαρξία....








Κάθε που η νύχτα λαχαίνει
Μια μυστήρια ερημιά απλώνει τα πέπλα της
Και με τυλίγει
Διάφεγγη μοναξιά…
Μα όχι άχροη

Αποζητώ μικρά κομμάτια σου στους τοίχους
Σχήματα που καμιά γραμμή τους δεν εμπρέπει
Ώστε να σε βρω

Μοιάζουν βρώμικα
Σα να τα κατέστρεψαν ακροδάχτυλα δύσμορφα
Και κοράκια τα κρατούν μακριά μου με νύχια γαμψά

Ζητιάνα
Με κουρέλια άγδυτη
Προσπαθώ να αρπάξω με χέρια απλωμένα
Ότι καταφέρω να βρω

Θα χαθώ...
Θα σκεπαστώ με αντάρα
Και θα σβήσω τον χρόνο

Άσχημα σημάδια αφήνει η φωτιά!


"kk"

21 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Βρέξε τα σημαδια σου στη λίμνη των δακρύων να σβήσουν οι πληγές..
Ομορφο..
Καλημερα Κίρκη

faraona είπε...

"Θα σκεπαστω με ανταρα."

Τι καταπληκτικο να το ακουει καποιος αυτο απο μια γυναικα!!!!


τα φιλια μου!

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

Πρόσεξε τους σκοπέλους στου βυθού την πλήρη ανυπαρξία βυθισμένους...
να σαι καλά...

SUN W KNIGHT είπε...

Κίρκη, που είναι το ασημένιο δόρυ...?

kirki είπε...

~>Μαρία Νικολάου:

Παραμυθένιοι ήρωες...

ΚαληΜέρα Μαρία!

Φιλιά!

kirki είπε...

~>Faraona:

Kρεμάστρα σε σελήνη που το φως αργεί μάλλον...

ΚαληΜέρα...Όμορφο Σάββατο να έχεις!!

kirki είπε...

~>ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ:

Δύσπιστες γιομάτες αγωνία
κινήσεις...

Ίδια καλά να είσαι κι εσύ!

kirki είπε...

~>SUN W KNIGHT:

Στις πύλες του Ταυγέτου...!

Mέρα Καλή!!!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

κάθε που δρασκελίζω
την ερημιά της νύχτας,
το σχήμα της μοναξιάς
κυκλώνει τους τοίχους
στα βρώμικα μάτια
της αυταπάτης...

καλημέρα Κίρκη...:)

kirki είπε...

~>Γωγώ Πακτίτη:

Όταν απάντηση δεν προσδοκάς...μοιάζει να πνίγεσαι σε έναν απέραντο μονόλογο!

ΚαληΜέρα και σε σένα Γωγώ!

Βασίλης είπε...

ο χρόνος φόβος-τρόμος όταν στα ίσια τον κοιτάς…
Μπορεί όμως κανείς να τον σβήσει;
Αυτός μόνο Μας σβήνει και μας σκορπά…
…………………………………………………..
Βέβαια μια καλή μάγισσα που Κίρκη την λένε
Μάλλον έχει βρει το μαγικό βοτάνι…
Εύχομαι Μια Ημέρα ράθυμη κι Ηλιόλουστη
Και Νύχτες Μαγικές

kirki είπε...

~>Βασίλης:

Ο χρόνος της ψυχής σας να φτάσει ψηλά ...χρώματα να γιομίσει!!!

υγ:μόνο το όνομα...θα ήθελα και την χάρη!

ΚαληΜέρα εκεί!

Ανώνυμος είπε...

Μαγεμένος κυρία μου.

kirki είπε...

~>Ανώνυμος:

Ποτέ μου δεν έκαμα δικά μου τα ανώνυμα...δεν τα καταλαβαίνω...!

Καλή σας ημέρα!

Orelia είπε...

πολλες ειναι οι φορες που περναω μεσα απο τα σοκακια των σκεψεων φιλων κι αγνωστων και ναμη μιλαω προτιμω παρα να σκεφτομαι οσα διαβαζω κι εκεινα που μεσα απο τις λεξεις διαισθανομαι
το ξερεις καιρο τωρα.. :)
που και που ομως, να τονιζω μου αρεσει σημεια απο τις σκεψεις των ανθρωπων
και τουτο επιλεγω σημερα:
"Διάφεγγη μοναξιά…
Μα όχι άχροη"
το χρωμα που αντιπαρερχεται τη μοναξια!
:)

καλο βραδυ αδελφι

kirki είπε...

~>Orelia:

Οι λέξεις είναι τα ενδύματα των αισθήσεων αδέρφι...έτσι και τα χρώματα αν τα τοποθετήσεις διαγώνια,σκέψου τι σχήμα θα έχεις...κι αν αντις για τα χρώματα,βάλεις σώματα...άνεμος η μοναξιά!!!

(τι γράφω η γυναίκα!!!)

ΚαληΣπέρα
Φιλιά Εκεί!!!

Orelia είπε...

ή δυσκολα μου βαζεις
ή σε δυσκολη ωρα τα διαβαζω..
:):)
παω να βαλω τα χρωματα διαγωνια
γιατι τα κορμια.. δε περισσευουν!

kirki είπε...

~>orelia:

Εγώ σε λάθος ώρα...

Απλά σκέφτομαι πως αν διαγώνια τοποθετηθούν,ίσως να μην υπάρχει πόνος!

ΚαληΣπέρα αδέρφι
Φιλια
και
Φιλια

Orelia είπε...

εσυ ειπες
κι εγω προσπαθησα... :):)

ελπιζω ναμη ζαλιστεις να τα βρεις αυτη τη φορα!!! :)))

Mariel είπε...

Σπάνια ζηλεύω ποιήματα Κίρκη μου και αυτό το δικό σου ομολογώ το ζήλεψα..
Τόσα πολλά τόσο καλά βαλμένα στο χαρτί..
Με συγκίνησες
Όνειρα γλυκά

kirki είπε...

~>Mariel:

KαληΣπέρα καλό μου!

Σε ευχαριστώ πολύ!

Να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς!

Την αγάπη μου!