Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

! ! ! .....

Τελικώς......
Επε(ι)ζησα(με) !!!!!

20 σχόλια:

Orelia είπε...

βρεεε! καλως την!!!!.. :))
θα σε αντεξουμε...!

καλο μηνα
ομορφη Ανοιξη
αντοχες να δινει
προσδοκιες να καρπιζει
..

kyriaz είπε...

Έκανες φαίνεται πάλι τα μάγια σου-κι ήρθε η Άνοιξη.
Είδες που στα 'λεγα;...

Ανώνυμος είπε...

Σιγά!!
Σιγά που δεν θα επιζούσατε!!
Δηλαδή, τι, θα με αφήνατε χωρίς καινούργια επιφάνεια εργασίας;
Αν είναι δυνατόν!
Να είστε πάντα καλά Κυρία μου!!
Καλό μήνα
Φιλιά!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα! :))) Και καλή Άνοιξη! :))

Μαρία Έλενα είπε...

Καλό μήνα λοιπόν.
Φιλάκια ...

Γωγώ Πακτίτη είπε...

καλησπέρα Κίρκη!
καλό μήνα και καλή βδομάδα...:)

kirki είπε...

~> orelia:

Αδέρφι τώρα μπορώ να δω τις μυγδαλιές!!!

Ευχαριστώ σου είπα?

Ευχαριστώ.....!!!

Άνοιξη όμορφη και σε σένα!

Φιλιά εκεί!

kirki είπε...

~> kyriaz:

Ευχαριστώ Γιάννη...αν και τα μάγια άλλος τα κάμε!

Άνοιξη στην γειτονιά μου!

Καλό απόβραδο να έχεις!!!

kirki είπε...

~> Sotiris k:

Πόσα ευχαριστώ να σου πω μου λες?

Το υπονοούμενο το πιάσα η ξανθιά....θα εκτελεσθεί πάραυτα η παραγγελία :-)))

Φιλί γλυκό!

kirki είπε...

~> ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ:

Καλή Άνοιξη και σε σένα Νικόλα!

ΚαληΣπέρα!

kirki είπε...

~> Μαρία Έλενα:

ΚαληΣπέρα γλυκιά μου

Μήνα Καλό και σε σένα!

kirki είπε...

~> Η σκέψη της καρδιάς:

ΚαληΣπέρα...σκεφτόμουν το nick σου...πόσο όμορφα θα ήταν άν κάποιες φορές σκεφτόμασταν όπως το λέει!!!

Άνοιξη γιομάτη αρώματα σου εύχομαι!

Orelia είπε...

εχει και χιονανθρωπο...
παιζουμε μία;
:)

Μαρια Νικολαου είπε...

Πάντα επιζουμε ετσι δεν ειναι;;

Ανώνυμος είπε...

Καλώς ήρθες Άνοιξη!!!!

όνειρα γλυκά!

Aggelos Spyrou είπε...

Όμορφες μέρες. Κοίτα!

:)

kirki είπε...

~> orelia:

Ουφ...ίδρωσα μέχρι να βρω το χιόνι:-)))

ΚαληΜέρα!!!!

kirki είπε...

~> Μαρία N:

Διάβασα κάποτε...

"Θε μου μη μου δώσεις όσα αντέχω"

ΚαληΜέρα Μαρία!

kirki είπε...

~> mist:

Ανέσπερα καλή μου τα δικά σου τα όνειρα εύχομαι!

ΚαληΜέρα !!!

kirki είπε...

~> Aggelos Spyrou:

Η φωνή του καπετάνιου ξύπνησε τη νύχτα...δυνατά ωρέ...φυσάτε δυνατά να διώξουμε τα σύννεφα!!!

Καλή σου ημέρα!!!