Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

Σπουδή Ζωής...








Mια φορά κι έναν καιρό,ένα αγόρι κι ένας γέρος ταξίδευαν με τη βάρκα σ'ένα πλατύ ποτάμι.
Ενώ το αγόρι τραβούσε κουπί,ο γέρος έπιασε ένα φύλλο που έπλεε πάνω στο νερό,το μελέτησε για μια στιγμή και μετά ρώτησε τον νεαρό αν ξέρει βιολογία. "Όχι" απάντησε το αγόρι.
"Νεαρέ μου," είπε ο γέρος, "έχεις χάσει το 25% της ζωής σου."


Συνέχισαν το ταξίδι τους και ο γέρος έπιασε ένα χαλίκι που βρισκόταν στον πάτο της βάρκας.
Το περιεργάστηκε,εξέτασε το χρώμα του και ρώτησε το αγόρι:
"Νεαρέ μου,ξέρεις καθόλου γεωλογίας;" "Όχι κύριε," απάντησε ντροπαλά το αγόρι.
"Νεαρέ μου," είπε ο γέρος, "έχεις χάσει το 50% της ζωής σου.


Έπεφτε το σούρουπο και ο γέρος κάρφωσε το βλέμμα του στον Πολικό Αστέρα που είχε αρχίσει να λάμπει στον ουρανό.
Ύστερα από λίγο ρώτησε τον νεαρό, "Νεαρέ μου,ξέρεις καθόλου αστρονομία;"
Το αγόρι έσκυψε το κεφάλι του και κατσουφιασμένο παραδέχτηκε ότι ούτε αστρονομία ξέρει.
"Νεαρέ μου," τον μάλωσε ο γέρος,"έχεις χάσει το 70% της ζωής σου."


Τη στιγμή εκείνη το αγόρι αντιλήφθηκε ότι το μεγάλο φράγμα μπροστά τους άρχισε να καταρρέει και είδε το νερό να ξεχύνεται ορμητικό.
Στράφηκε γρήγορα προς τον γέρο και τον ρώτησε, "Συγνώμη κύριε,ξέρετε κολύμπι;" "Όχι," απάντησε ο γέρος.
"Τότε χάσατε ολόκληρη τη ζωή σας!" φώναξε το αγόρι.


**************************************


Συμπέρασμα:
Δεν είναι ανάγκη να ξέρουμε όλες τις επιστήμες ή τις τεχνικές της ζωής.
Μα αν θέλουμε να "ζούμε", πρέπει να είμαστε σπουδαστές της τέχνης της ζωής.

"kk"





10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ή η αξιολόγηση του σπουδαίου και του ταπεινού, δεν γίνεται κατ' απονομή, αλλά από την ίδια τη Ζωή..
(μια άλλη διατύπωση του συμπεράσματος :) )
Καλησπέρες

Μαρια Νικολαου είπε...

Ετσι ακριβως ειναι.
Καλημερα γλυκιά Κιρκη

kirki είπε...

~>sotiris k.:

Δεν έχω παρά να συμφωνήσω και με τούτο...!

ΚαληΣπέρα!

(άραγε όταν ο άνθρωπος μεγαλώνει ξεχνά η προσποιείται?)

Την αγάπη μου!

kirki είπε...

~>μαρία νικολάου:

ΚαληΣπέρα και σένα καλό μου

Να χαμογελάς!

Aggelos Spyrou είπε...

Με αυτά και με άλλα,
έφτασαν Χριστούγεννα!!!

Καλές Γιορτές, με ευτυχία ανείπωτη! :)

kyriaz είπε...

καλές γιορτές μάγισσα...

kirki είπε...

~>aggelos spyrou:

Έφτασαν ναι...Καλά να είμαστε και πάντα να τα ζούμε όμορφα!

Χρόνια Καλά!

kirki είπε...

~>kyriaz:

Καλώς τον!!!

Και σε σένα γιορτές όμορφες...και σε όσους αγαπάς!!!

Χρόνια καλά!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία η ιστοριούλα. Απ' αυτό το είδος που σου μπλοκάρουν τη σκέψη και δεν ξέρεις τι να πεις. Δική σου είναι γιατί δεν κατάλαβα;
Ως νέος στα μπλογκ (ούτε δυο μήνες)
ομολογώ πως το δικό σου είναι ίσως το πιο καλαισθητο που έχω δει. Σήμερα το ανακάλυψα. Θα επανέλθω.

Ανώνυμος είπε...

Αποκωδικοποίηση....: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,....
Σχηματοποίηση λόγου (''ποιημάτων'' μου), θεογονία, κοσμογονία,....
URL : www.siopi.gr
Γεια.....